Nedjelja, 10. rujna – 23. nedjelja kroz god.
Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 8:00; 10:30 sati.
Večernja sv. Misa u crkvi sv. Roka u 19:00 sati.
Ponedjeljak, 11. rujna
Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 19:00 sati ( zajedničke nakane )
Nakon sv. Mise bit će sastanak za aktivne i molitvene članice Marijine
Legije.
Utorak, 12. rujna
Sv. Misa u cekvi sv. Roka u 19:00 sati
Srijeda, 13. rujna
Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 19:00 sati
Četvrtak, 14. rujna – Uzvišenje sv. Križa
Sv. Misa u crkvi sv. Roka u 19:00 sati
Nakon sv. Mise bit će Euharistijsko klanjanje
Petak, 15. rujna
Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 19:00 sati
Subota, 16. rujna
Sv. Misa u crkvi sv. Roka u 8:00 sati
Nedjelja, 17. rujna – 24. nedjelja kroz god.
Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 8:00, 10:30 sati.
Večernja sv. Misa u crkvi sv. Roka u 18:00 sati.

ŽENIDBENE NAPOVIJEDI

Na sakrament sv. Ženidbe pripremaju se: TOMISLAV SEKULA,
rođen 1998. u Zadru od oca Tome i majke Jagode rođ. Šimunić iz naše
župe i ADELA – MARIA CVITANOVIĆ, rođena 1999. u Zadru od
oca Siniše i majke Tanje rođ. Mujčinović iz župe Kraljice Mira –
Stanovi. Vjenčanje je 16. rujna u 18:00 sati u crkvi sv Roka.

OBAVIJEST MATICE UMIROVLJENIKA

Matica umirovljenika Bibinje organizira trodnevni izlet u Sarajevo i
Mostar 13, 14 i 15 listopada. Molimo naše članove da se što prije jave
predsjedniku Nediljku Šimuniću Čopu na broj mob. 091 391 7542.
Također matica umirovljenika organizira hodočašće u Međugorje 30.
rujna. Svi župljani koji bi išli u Međugorje neka se što prije jave
Nediljku Šimuniću Čopu.

AKCIJA ČIŠČENJA CRKVE SV. IVANA U STAROM SELU
U utorak 12. rujna bit će akcija čiščenja crkve sv. Ivana u Starom selu
od 16:00 – 18:00 sati. Pozivamo sve koji mogu neka se odazovu a
posebno žene, kako bi lijepo uredili crkvu koja u sebi sadrži prekrasnu
zbirku sakralnih predmeta. Unaprijed svima hvala!

  1. NEDJELJA KROZ GODINA ( Mt 18,15-20 )

Ima jedna afrička poslovica koja glasi: Čovjek je čovjeku najbolja medicina (lijek).
Zbilja, kada nam je teško, dok patimo ili prolazimo velike životne kušnje, iskrena
ljudska, bratska i prijateljska blizina i podrška od neprocjenjive su važnosti. Neke
bolesti i povrede ne može nijedan lijek izliječiti, već samo ljudska ljubav i blizina,
riječ puna razumijevanja, ohrabrujući pogled, spremnost da se pritekne u pomoć.
Sve to možemo povezati s današnjim evanđeljem u kojemu se govori o bratskom načinu
ophođenja u kršćanskoj zajednici. Imajući pred očima stanje i način ophođenja u Crkvi općenito,
kako u ‘kućnim crkvama’, u obiteljima, tako i u župnim i samostanskim zajednicama, današnji
evanđeoski odlomak čini se neostvariv, gotovo utopijski. Dva osnovna preduvjeta – zajednički
život i zajednička molitva – odavno se nalaze u krizi. Svi oblici zajedničkih odnosa ‹pucaju po
šavovima›, a zajednička je molitva sve rjeđa. U takvoj situaciji nije nimalo lako primijeniti
‹bratsku opomenu›. Mnogi su među nama samodostatni, tašti i preponosni, da bi uopće pokušali
prihvatili ‹bratsku opomenu›. S druge pak strane, tko pokuša posredovati u nekom sukobu,
riskira da ga se proglasi pristranim, okrivi za miješanje u tuđa posla i pametovanje izvana. Kako
dakle primijeniti savjete iz današnjega evanđelja? Isus razvija Ezekielovu misao o bratskoj
opomeni (Ez 33,7-9). Ističe potrebnu diskreciju koja čuva tuđi dobar glas i dijeli odgovornost s
odgovornima u zajednici. ‘Pogriješi li tvoj brat, idi i pokaraj ga nasamo. Ako te posluša, stekao
si brata.’ Ako netko srlja pogrešnim putem, čini gluposti, dužan sam pristupiti mu, upozoriti na
njegovo ponašanje, prekinuti šutnju. Često se u ljudske odnose uvuče lažna tolerancija. Bojimo
se imenovati stvari. Otvoreno komunicirati. U prijateljstvu biti međusobna korekcija. Lakše je
drugoga otpisati, prekrižiti, etiketirati. U situaciji kada su ljudski odnosi zategnuti i napeti važno
je doživjeti i osjetiti drugoga da je bratski nastrojen, da nas iskreno ljubi i želi nam dobro. Mi
često, nažalost, činimo suprotno: podgrijavamo tuđe sukobe i predrasude, a ne pomažemo da
zavađene strane uđu u mir. Isto tako, potrebna je poniznost i poučljivost da se uopće prihvati
tuđa dobronamjerna kritika. ‘Nadalje, kažem vam, ako dvojica od vas na zemlji
jednodušno zaište što mu drago, dat će im Otac moj, koji je na nebesima.’ Rasprostranjeni
individualizam zahvatio je i kršćansku molitvu. Teško nam je moliti zajedno s drugima. Molitva
je postala naša ‹privatna stvar›. Nemamo naviku ili hrabrost zajedno moliti s bratom i sestrom u
sukobu. Isus poziva na zajedničku molitvu u napetim i problematičnim situacijama. Možda smo
tek u zajedničkoj molitvi pred Bogom, sposobni otvoriti naše rane, pripremiti se i prihvatiti
pomirenje.