U organizaciji Ogranka Matice hrvatske u Zadru u novoj dvorani Općine Bibinje predstavljena je prva zbirka pjesama mlade bibinjske pjesnikinje Marijane Sorić Rimac, pod naslovom Igra riječi. O knjizi je govorio izvršni urednik izv. prof. dr. sc. Ivica Vigato. Voditeljica programa bila je Anica Serdarević, a glazbeni dio večeri  upotpunila je Eva Knežević, na gitari. Naglasivši kako se nalazimo u godini kada Matica hrvatska slavi 180 godina svoga postojanja, istaknuta je važna misija Matice hrvatske i danas, 2022. godine, u očuvanju hrvatske kulturne baštine od tuđinskih posezanja.

Govoreći o zbirci Igra riječi, profesor Vigato  izdvojio je didaktičku ulogu stihova ove bibinjske odgojiteljice, njenu namjeru da stihovima i igrom poučava, stvarajući istovremeno umjetnost, koja u svojoj jednostavnosti i spontanosti čitatelju nerijetko prenosi snažnu misaonu poruku. Zbirka se sastoji od 42 lirske pjesme, različite tematike, od pejzažnih do domoljubnih i ljubavnih. Izražena je povezanost autorice sa svojim rodnim mjestom te ona piše:  Brodice i ribari / Društvo ti prave u noći / Bibinje moje divno / Ja opet ću ti doći.  Kako su napisale recenzentice ove knjige, naoko jednostavna forma, moglo bi se reći gotovo klasično rimovanih stihova, razbijena je entuzijazmom i pjesničkim elanom koji izbija iz svake riječi, a koji se iščitava i u tematici i u motivima. Na kraju se prisutnima obratila i sama autorica, istaknuvši kako pjesme piše od ranog djetinjstva.   Posebno je  raduje kada čuje kako ima pjesama u ovoj zbirci koje su uspjele izmamiti razne emocije, osmijeh na lice ili pak suzu, što je samo dokaz kako je poezija uspjela probuditi ono nešto duboko u nama.