Obavijesti

Glasnik župe Sv.Roka Bibinje, 1. VII. 2019. – 7. VII. 2019.

IMG_0065

Nedjelja, 30. lipnja – 13. NEDJELJA KROZ GODINU 

Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 8,00 sati, te u 10, 30 sati (zbor mladih)

Večernja sv. Misa u crkvi sv. Roka u 19, 30 sati

 

Ponedjeljak, 1. srpnja  

Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 8, 00 sati (zajednička)

 

Utorak, 2. srpnja     

Sv. Misa u crkvi sv. Roka u 8, 00 sati

 

Srijeda, 3. srpnja – sv. Toma apostol

Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 8, 00 sati  

 

Četvrtak, 4. srpnja

Sv. Misa u crkvi sv. Roka u 8, 00 sati

Ispovijed u crkvi Velike Gospe od 19, 00 – 20, 00 sati

 

Petak, 5. srpnja – Prvi petak

Ispovijed u crkvi Velike Gospe od 7, 30 – 8, 00 sati

Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 8, 00 sati

 

Subota, 6. srpnja

Sv. Misa u crkvi sv. Roka u 8, 00 sati

 

Nedjelja, 7. srpnja – 14. NEDJELJA KROZ GODINU  

Sv. Misa u crkvi Velike Gospe u 8,00 sati te u 10, 30 sati (župni zbor)

Molitva za naše pokojne na Novome groblju u 19, 00 sati

Večernja sv. Misa u crkvi sv. Roka u 19, 30 sati

ŽENIDBENE NAPOVIJEDI

Na sakrament sv. Ženidbe pripremaju se: Đeno Dražić, rođen 1986. godine u Zadru od oca Tomislava i majke Vinke rođ. Nikolić iz župe Sukošan i Daniela Bralić, rođena 1995. godine u Zadru od oca Zvonka i majke Anđelke rođ. Ivančević iz naše župe. Vjenčanje je 5. srpnja u crkvi Velike  Gospe u 19, 00 sati.

SUSRETI KARMELSKE DUHOVNOSTI

Susret mladih Karmela Božanskog Srca Isusova i svih zainteresiranih održava se svakog ponedjeljka u 20, 30 sati u dvorani samostana

 

ŠKAPULAR BLAŽENE DJEVICE MARIJE

U srijedu 3. srpnja u 20, 00 sati održat će se susret u dvorani sestara za sve kandidate za škapular. Svi oni koji žele primiti škapular neka se prijave. Ostale informacije će dobiti na susretu. Tema susreta je „Što je škapular i koje su moje obveze! “  

 

Sveti Toma, apostol

“Pravi si nevjerni Toma!” Koliko puta smo nekome to rekli? Koliko puta smo to čuli “na svoj račun”? Već po toj uzrečici sv. Toma Apostol zasigurno je jedan od danas najčešće spominjanih svetaca. A po svojim riječima nevjerice u Isusovo uskrsnuće: “Dok ne vidim na rukama njegovim znak od čavala i ne stavim prst svoj u mjesto od čavala i ne stavim ruke svoje u njegov bok, neću vjerovati” (Iv 20,25), sveti se Toma pokazao kao pravi ovodobnik. Jer dvadeseto stoljeće, više no ijedno prijašnje, za gotovo isključivo mjerilo istinitosti i vjerovanja uvelo je materijalnost, opipljivost. Kao da je svijet pun samih “nevjernih Toma”, sumnjičavaca koji se oslanjaju samo na ono što mogu vidjeti, dodirnuti, pojesti, obući, u džep spremiti, iskoristiti, potrošiti… I nije ta svetopisamska epizoda s polaganjem Tomine ruke u rane Isusove (omiljeni ikonografski motiv za prikazivanje sveca) jedina zabilježena Tomina sumnjičavost i nesigurnost. I na Posljednjoj večeri, kad je Isus svojim učenicima govorio o “nebeskim stanovima” i rekao im da “već znaju put” kojim moraju ići, Toma nije bio do kraja zadovoljan pa je otvoreno rekao: “Gospodine, ne znamo kamo ideš. Kako bismo poznavali put?” (Iv 14,5). I – zahvaljujući upravo toj Tominoj nevjerici – svi smo dobili jedan od najupečatljivijih i najjasnijih Isusovih odgovora: “Ja sam put, istina i život. Nitko ne dolazi k Ocu osim po meni” (Iv 14,6). Stoga je postala poznata i ona druga uzrečica da “više vrijedi Tomina nevjera, nego vjera svih ostalih apostola”! To je uglavnom sve što se pouzdano zna o tom sumnjičavom ali srčanom apostolskom prvaku, a po predaji smatra se da je Toma naviještajući Kristovo evanđelje stigao čak do Indije. Tamo se i danas dio vjernika, njih oko 750.000 u četiri biskupije, naziva “Tominim kršćanima”, a kod mjesta Sveti Toma od Mailpura, nedaleko od Madrasa, nalazi se i križ iz 7. stoljeća za koji se vjeruje da označava mjesto mučeničke smrti sv. Tome apostola.